۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85574852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۷۹ درصد مطالبات گندمکاران گلستان

۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبر: 85574852
پرداخت ۷۹ درصد مطالبات گندمکاران گلستان

گرگان- ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان با بیان اینکه ۷۹ درصد مطالبات گندمکاران گلستان پرداخت شده است، گفت: میانگین پرداخت مطالبات گندمکاران در کشور ۵۹ درصد است.

به گزارش ایرنا، علیرضا نورانی روز چهارشنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: ارزش محصولات کشاورزی گلستان تا پایان شهریور ماه امسال به ۳۵۵ هزار میلیارد ریال می‌رسد که افزایش بارش‌ها و مبارزه مطلوب با بیماری‌ها و آفات گیاهی در کسب این نتیجه موثر بود.

وی ارزش گندم تحویلی کشاورزان استان گلستان را ۱۹۴ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون ۱۵۴ هزار میلیارد ریال این مبلغ به حساب کشاورزان واریز شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان افزود: ۳۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار طی سه سال گذشته به گلستان اختصاص پیدا کرد و صرف امور عمرانی شده که ۴۷ درصد از این اعتبار مربوط به یک سال اخیر است.

نورانی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه آب و برق گلستان هزینه شده است، تصریح کرد: حدود ۳۸ هزار میلیارد ریال صرف عملیات عمرانی حوزه راه شد.

پرداخت ۷۹ درصد مطالبات گندمکاران گلستان

وی با بیان اینکه ۲۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در سه سال اخیر به حوزه درمان استان گلستان اختصاص یافت، یادآور شد: ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه مدارس و چهار هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال نیز در حوزه شهرک‌های صنعتی هزینه شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان با بیان اینکه حجم اقتصاد استان گلستان در سه سال اخیر، ۱۶ درصد بزرگتر شده است، خاطرنشان کرد: به آینده استان گلستان امیدوار هستیم.

نورانی اضافه کرد: در حال حاضر عملیات عمرانی در بیش از ۷۰۰ روستای گلستان در حال انجام است و تا پایان شهریور ماه شاهد اتفاقات خوبی در جذب منابع اعتباری خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha