۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸
کد خبر: 85574889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) تمدید شد

مشهد- ایرنا- مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) به مدت یک ماه دیگر تمدید شد.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع) روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: چهارمین دوره برگزاری این جشنواره از تیرماه سال جاری آغاز به کار کرده است و آخرین‌ مهلت شرکت در این جشنواره ۳۱ مرداد ماه بود که با توجه‌ به هم‌زمانی تاریخ ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره با حماسه باشکوه اربعینی حسینی و درخواست‌های متعدد اهالی رسانه، مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور تمدید شد.

وحدت عماد افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی، شناسایی، شبکه‌سازی بیشتر با تولید و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در عرصه بین‌الملل و همچنین تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به‌ویژه رسانه‌های نوین است.

وی با بیان این که سیره رضوی، زائر و زیارت، وقف و نذر، خدمت رضوی، هویت مشهدالرضا (ع) و جهاد تبیین بخشهای اصلی جشنواره هستند ادامه داد: رسانه‌های خبری و تحلیلی، رسانه‌های مجازی، مستند، نماهنگ، پویانمایی و موشن‌گرافیک، عکس خبری، برنامه تلویزیونی، صفحه و کانال در شبکه‌های اجتماعی و پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی نیز قالبهای مورد قبول برای ارسال آثار است.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)گفت: ارزیابی آثار در ۲ مرحله انجام می‌شود به این شکل که در مرحله مقدماتی، تمام آثار توسط اعضای هیات‌علمی جشنواره مورد بررسی قرار گرفته و در مرحله بعد انتخاب آثار برتر، توسط داوران نهایی صورت می‌پذیرد.

عماد افزود: اطلاع‌رسانی جشنواره، فرایند ثبت‌نام و ارسال اثر و همچنین معرفی برگزیدگان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir انجام می‌شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha