۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
کد خبر: 85575282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف در اردکان، یک کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت

۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
کد خبر: 85575282
تصادف در اردکان، یک کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت

یزد- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال یزد از تصادف یک دستگاه سواری پژو پارس با تریلی در محور خرانق به ساغند اردکان خبر داد و گفت: یک کشته و ۲ مصدوم پیامد این حادثه بود.

به گزارش عصر روز چهارشنبه روابط عمومی هلال احمر یزد، " محمد عشقی " افزود: بنا بر اطلاع مرکز کنترل عملیات هلال احمر (eoc) مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و تریلی در ساعت ۱۳:۵۹ امروز در کیلومتر ۱۵ محور خرانق به ساغند، نیروهای امدادی هلال احمر خرانق به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک نفر در این حادثه فوت و ۲ مصدوم دیگر حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی و کمک‌های اولیه با آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

عشقی بر لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین فراگیری آموزش‌ها و اصول کمک‌های اولیه و امداد برای ارائه خدمات به موقع به حادثه دیدگان تاکید کرد.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۱۲ افزود: تلفن ندای امداد در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش‌های حوادث احتمالی از سوی مردم است.

مرکز شهرستان اردکان در ۶۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌های استان یزد تردد می‌کنند.

یزد ۶۸۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۵۷ کیلومتر راه اصلی، ۹۸۰ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع راه‌های آن هزار و ۲۶۷ کیلومتر جزو راه‌های شریانی و ملی است.

این استان یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب کشور قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha