۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۵
کد خبر: 85575339
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات: مشکل فوتبال یزد کمبود زیرساخت است

۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۵
کد خبر: 85575339
رییس هیات: مشکل فوتبال یزد کمبود زیرساخت است

یزد- ایرنا- رییس هیات فوتبال یزد گفت: مشکل اصلی این رشته در شهرستانی با بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت، کمبود شدید زیرساخت کافی و مناسب است .

به گزارش ایرنا، " سید حسن حسینی " روز چهارشنبه در جمع سرپرستان تیم‌های فوتبال شهرستان افزود: هم‌اکنون فقط یک زمین فوتبال در اختیار هیات است که باید سالانه مسابقات مختلف استانی و تمرین در آن برگزار شود.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد که بیش از ۵۰ سال از ساخت آن می‌گذرد دارای چمنی غیراستاندارد است و دارای رختکن و سرویس‌ بهداشتی کافی نیست.

رییس هیات فوتبال یزد بیان کرد: در مجموعه شهید پاکنژاد علاوه بر استقرار هیات فوتبال شاهد حضور هفت هیات دیگر دیگر ورزشی هستیم که نبود پارکینگ مشکلاتی را برای مراجعه کنندگان بوجود آورده است.

حسینی گفت: ساختمان هیات فوتبال بیش از ۵۰ سال سابقه بهره برداری دارد و قبلا به عنوان سالن ژیمناستیک از آن در یزد استفاده شده است.

رییس هیات: مشکل فوتبال یزد کمبود زیرساخت است

وی بیان کرد: حدود ۱۰۰ تیم فوتبال در تمامی رده‌های سنی در یزد وجود دارد که همه برای انجام تمرینات و مسابقات به چمن نیاز دارند.

رییس هیات فوتبال یزد بیان کرد: تقاضا برای استفاده از چمن مجموعه شهید پاکنژاد زیاد است که به هیچ وجه جوابگوی آنها نیستیم.

حسینی بیان کرد: مشکلات مختلف سخت افزاری فوتبال به مسئولان امر منعکس شده که امیدواریم برای حل مشکلات با توجه به اهمیت موضوع پیگیری و اقدام شود.

وی گفت: برای شهرستانی با این همه جمعیت و ظرفیت ضروری است برای ایجاد زیرساخت به خصوص ایجاد چمن‌های مناسب در محلات مختلف اقدام شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha