تداوم جستجوهای امدادگران برای نجات کوهنورد مفقودی در قله دماوند +فیلم

ساری- ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اعلام مفقودی چهار کوهنورد اهل آذربایجان شرقی در قله دماوند گفت: با گذشت چند روز از اعلام این حادثه، نجاتگران هلال‌احمر مازندران برای نجات آنان در ارتفاعات یال داغ ضلع غربی قله دماوند تلاش می کنند و تاکنون سه نفر از کوهنوردان پیدا شده و یک نفر دیگر همچنان ناپدید است.  

غلامعلی فخاری روز پنجشنبه به ایرنا اعلام کرد که گزارشی مبنی بر مفقودی چهار کوهنورد در قله دماوند از سوی قرارگاه فدراسیون کوهنوردی پلور در تاریخ ۲۸ مرداد اعلام شد.

وی ادامه داد : بلافاصله یک تیم واکنش سریع استان مازندران، یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان رینه آمل و یک تیم پشتیبان از شعبه شهرستان آمل به محل اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : نجاتگران پس از ۲روز عملیات جست‌وجو و نجات، سه نفر از کوهنوردان را در ارتفاع چهار هزار متری دماوند پیدا کرده و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به محل امن انتقال دادند.

فخاری با اعلام این که، عملیات جست‌وجوی کوهنورد چهارم که مرد است همچنان ادامه دارد، گفت: وضعیت نامساعد جوی، مه غلیظ و بارش باران، روند ادامه عملیات را با کُندی مواجه کرده است.

تداوم جستجوهای امدادگران برای نجات کوهنورد مفقودی در قله دماوند +فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha