آخرین وضعیت جست‌وجوی کوهنورد مفقودی در دماوند

ساری- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به اینکه از ۲۸ مردادماه گزارش مفقودی یک کوهنورد در قله دماوند به دست ما رسید، گفت: باوجود بررسی میدانی و پیمایشی محیط، تاکنون اثری از کوهنورد مفقودی یافت نشد.

غلامعلی فخاری روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا، اظهار کرد: عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن کوهنورد مفقود شده در قله دماوند به نتیجه نرسید و تلاش برای پیدا کردن کوهنورد کماکان ادامه دارد.

وی افزود: از ۲۸ مردادماه گزارش مفقودی یک کوهنورد در قله دماوند به دست ما رسید و در روزهای گذشته تیم امداد کوهستان پایگاه رینه به همراه پشتیبان از شعبه آمل و سه تیم پهپاد از سپاه به سمت ضلع شمال غربی قله دماوند (یال داغ)، یال شمالی حرکت کردند.

فخاری ادامه داد: پس از رسیدن به منطقه تیم‌ها طبق برنامه‌ریزی و صحبت در جلسه هماهنگی با حضور رئیس سازمان امداد و نجات کشور، جهت جستجو نقاط مشکوک و بازدید یخچال‌ها و زیر حفره‌ها را به‌صورت پیمایشی با دوربین و با سه پهپاد جست‌وجو کردند.

وی افزود: در ادامه باوجود بررسی میدانی و پیمایشی محیط، تاکنون اثری از کوهنورد مفقودی یافت نشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: باوجود جست‌وجو و تلاش شبانه‌روزی نجاتگران و نیروهای مردمی و دولتی تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشد و فرد مفقودی همچنان مفقود است.

آخرین وضعیت جست‌وجوی کوهنورد مفقودی در دماوند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha