۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۳
کد خبر: 85575823
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۱۵۰ واحد صنفی مزاحم مهدیشهر از مرکز شهر خارج می‌شود

سمنان - ایرنا - فرماندار مهدیشهر گفت: انتقال ۱۵۰ واحد صنفی مزاحم این شهرستان در رسته‌های مختلف صنفی به مکانی جدید در قالب طرح خلیج فارس تا پایان سال ۱۴۰۳ هدفگذاری شد.

مجتبی اقوامی‌پناه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح مرحله نخست اجرای طرح خلیج فارس برای استقرار واحدهای صنفی مزاحم مهدیشهر در محل مورد نظر برای دهه فجر امسال برنامه‌ریزی شد.

وی ادامه داد: مرحله دوم ساخت واحدهای تجاری برای استقرار واحدهای صنفی مزاحم مهدیشهر در رسته‌های مختلف در قالب طرح خلیج فارس در دست انجام است.

فرماندار: ۱۵۰ واحد صنفی مزاحم مهدیشهر از مرکز شهر خارج می‌شود

وی اضافه کرد: صنف‌های پر سر و صدا، مکانیکی و تعمیرات خودرو، کابینت‌سازی، واحدهای کارگاهی و سنگ‌فروشی از جمله واحدهایی هستند که به محل جدید در قالب طرح خلیج فارس منتقل می‌شوند.

فرماندار مهدیشهر گفت: برای استقرار واحدهای صنفی مزاحم زمین به متقاضیان واگذار و با پرداخت وام به برخی مشاغل برای ساخت محل کسب کمک شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طرح خلیج فارس روایت طرحی ۱۵ ساله و بر زمین مانده است که با تصمیمی جهادی و حمایتی موثر جان گرفت و پویا شد.

فعالیت ۴۰۰ واحد صنفی مهدیشهر در مجموعه خلیج فارس برنامه‌ریزی شده است که در مرحله نخست، ۱۵۰ واحد ۶۰ تا ۲ هزار مترمربعی افتتاح می‌شود.

شهرستان مهدیشهر در ۱۵ کیلومتری مرکز استان سمنان و ۲۳۰ کیلومتری تهران واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha