۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85575847
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ورود مدیرعامل منطقه آزاد به حل اختلافات پیرامون سامانه جامع گردشگری در کیش

کیش- ایرنا- راه اندازی سامانه جامع گردشگری کیش هرچند مورد استقبال اکثر جوامع فعال در این حوزه قرار گرفت، اما جامعه دفاتر خدمات گردشگری تا به امروز زیر بار آن نرفته و اختلافات موجود حاشیه‌هایی را در فضای مجازی سبب شده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که طی هفته گذشته در نشستی مشترک با اعضای جامعه کلوپداران کیش به جزئیات سامانه جامعه گردشگری پرداخته و آن را قدمی در مسیر شفافیت دانست، امروز نیز در نشستی با اعضای هیات مدیره جامعه دفاتر خدمات گردشگری برای رفع شبهات و اختلافات وارد عمل شد.

سرهنگی در این دیدار خواستار برگزاری یک جلسه مشترک با حضور جامعه کلوپداران و جامعه دفاتر خدمات گردشگری کیش به میزبانی سازمان منطقه آزاد شد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از اصناف و جوامع فعال در کیش، گفت: دفاتر خدمات گردشگری عضو مهمی از زنجیره گردشگری کیش هستند و باید منافع این صنف نیز در چارچوب قاعده و قانون تامین شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: در برخی موارد با توجه به توسعه امکانات به ویژه در بحث گردشگری، برای پیشگیری از بیکاری برخی فعالیت‌ها، مدل کسب و کار باید تغییر کند، اما در مجموع باید منافع همه اعضای زنجیره گردشگری کیش منصفانه دیده شود؛ مقرر شد تا برای تعیین نحوه فعالیت و مشارکت جوامع صفی در سامانه جامع گردشگری جهت تعریف میزان سود متعادل به یک نقطه اشتراک رسید.

وی بر اتحاد و همدلی جوامع در کوتاه شدن دست دلالان از صنعت گردشگری کیش تاکید کرد و افزود: سامانه جامع گردشگری با تعیین سود منصفانه برای دفاتر خدمات گردشگری که نقش ارزنده ای در بازاریابی و تبلیغات تفریحات جزیره کیش دارند، باید این مسیر را هموار کند.

سرهنگی اضاقه کرد: این سامانه همچنین با حذف دلالان، منجر به رشد و ارتقاء تفریحات دریایی کیش و نوسازی تجهیزات این حوزه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha