۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85585799
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

ادامه فعالیت کشتی کروز؛ امیرکبیر در کیش می‌ماند

۱۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85585799
ادامه فعالیت کشتی کروز؛ امیرکبیر در کیش می‌ماند

کیش - ایرنا - سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مشکلات پیش آمده برای فعالیت کشتی(کروز) تفریحی امیرکبیر در این جزیره گفت: مذاکرات لازم در این زمینه انجام شده و این کشتی در کیش می‌ماند.

مهدی ذوقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا به مطالب مطرح شده از سوی مالک کشتی تفریحی امیرکبیر مبنی بر ترک کیش و انتقال آن به جزیره قشم اشاره کرد و افزود: با مذاکراتی که در این زمینه صورت گرفته، مالک کشتی اعلام کرده است که خدمت‌رسانی به گردشگران در این جزیره ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: رتبه‌بندی گردشگری جزیره کیش بسیاری از مشکلات این حوزه را رفع می‌کند و در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها برای حمایت از صنعت گردشگری استفاده می‌کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه برای رفع مشکلات حوزه گردشگری نیازمند همکاری پیشکسوتان و صاحبنظران این حوزه هستیم، افزود: به سایر پرونده‌های مشابه موجود در حوزه گردشگری نیز ورود کردیم و نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

ذوقی، مردمی‌سازی مدیریت گردشگری را از اولویت‌های این معاونت در منطقه آزاد کیش برشمرد و خواستار ایجاد همدلی و همکاری میان همه صنوف برای غلبه بر مشکلات موجود در این حوزه شد.

به گزارش ایرنا، خبر توقف فعالیت کشتی امیرکبیر در جزیره کیش و صحبت‌هایی درباره احتمال انتقال آن به جزیره قشم، در روزهای اخیر بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت.

کشتی امیر کبیر کیش، یکی از بهترین کشتی‌های تفریحی کروز در جزیره و حتی ایران است؛ این کشتی با داشتن سه سالن مجهز، دارای چهار طبقه است و ظرفیت میزبانی از ۷۰۰ گردشگر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha