۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85575955
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ساختمان ایستگاه راه‌آهن همدان در مراحل پایانی کار است

همدان-ایرنا- فرماندار همدان گفت: ساختمان ایستگاه راه‌آهن همدان در مراحل پایانی کار قرار دارد و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مخفی روز پنجشنبه در بازدید از ایستگاه قطار شهر همدان اظهار کرد: ایستگاه جدید در سطح کشور کم‌نظیر و در شان مردم همدان است.

وی ادامه داد: انتقال گندم خریداری شده امسال کشاورزان همدان توسط قطارهای باری موجب کاهش هزینه و تسریع در انتقال این محصول مهم شده است.

فرماندار: ساختمان ایستگاه راه‌آهن همدان در مراحل پایانی کار است

فرماندار همدان گفت: قطار پنج ستاره که قبلاً وعده به کارگیری آن در مسیر همدان مشهد داده شده بود، به زودی به مسافران خدمات خواهد داد.

مخفی افزود: تسهیل در دریافت بلیت قطار خواسته شهروندان است که باید این مهم را پیگیری و حل کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان در تیرماه سالجاری گفته بود: پروژه ساختمان ایستگاه و سالن مسافربری راه‌آهن همدان سالن مسافربری این ایستگاه ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجید صالحی‌امیر افزود: این پروژه با احتساب اجرای محوطه‌سازی سرویس بهداشتی، فصای سبز و دیگر موارد، در مجموع نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و تکمیل آن نیاز به تخصیص اعتبار دارد.

صالحی‌امیر عنوان کرد: بر اساس مکاتبات صورت گرفته از سوی استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در صورت تامین اعتبار، این پروژه تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۲ قطار چهار ستاره در این مسیر مسافران را جابه‌جا می‌کند که به اضافه شدن یک قطار پنج ستاره کیفیت سفرهای ریلی استان افزایش می‌یابد.

فرماندار: ساختمان ایستگاه راه‌آهن همدان در مراحل پایانی کار است

به گزارش ایرنا، ایستگاه راه‌آهن همدان به‌عنوان ایستگاه مرکزی راه‌آهن غرب کشور در ۱۲کیلومتری میدان امام در مرکز شهر همدان و در نزدیکی روستایی به نام رباط شورین قرار دارد.

این ایستگاه نوپا که در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۳۱۲ مترمربع ساخته شده است، در ۱۸ اردیبهشت سال۹۶ فتتاح شد.

باتوجه‌به فاصله زیاد ایستگاه راه‌آهن همدان با مرکز این شهر، مسافرانی که بعد از اعلام تاریخ فروش بلیط قطار اقدام به خرید بلیط قطار همدان- مشهد می‌کنند، باید قبل از حرکت قطار خود را به ایستگاه راه‌آهن همدان برسانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha