۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۲
کد خبر: 85575968
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۲ طرح عمرانی و خدماتی در فیروزکوه به بهره برداری می‌رسد

فیروزکوه- ایرنا- شهردار فیروکوه اعلام کرد که ۱۲طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری حدود 280 میلیارد ریال در هفته دولت در این شهر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، علیرضا صادقی روز پنجشنبه در نشست خبری به خبرنگاران گفت: اجرای پیاده روسازی و جدولگذاری شهرک آل یاسین و سطح شهر،ساماندهی میدان مابین مهر ۲ و۳ شهرک آل یاسین که با اعتباری افزون بر ۷ میلیارد تومان تاکنون اجرایی شده و ادامه دارد.

وی ادامه داد:احداث دیوار سنگی حائل معابر شهرک کوهسار، شهرک مخابرات و سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

شهردار فیروز کوه گفت: طرح جدولگذاری محله قنبر آباد با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت محور ارتباطی شهرک شهید فامیلی به شهرک کوهسار وجدولگذاری بلوارومیدان روبروی دانشگاه آزاد اسلامی در مراحل پایانی است که با اعتبار ۹ میلیارد تومان اجرا شده است.

صادقی گفت: احداث آبنما و آبشار صخره ای روبروی پارک کوهستان، احداث تونل نور، محوطه سازی معبر ۱۸ متری و مرمت و ترمیم پل تختی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و لکه گیری و روکش آسفالت سطح شهر و معبر رودکنار با اعتبار ۴ میلیارد تومان بخش دیگری از پروژه های هفته دولت است.

این مقام مسئول ازتقویت واجرای فاز دوم پروژه پایش تصویری شهر فیروزکوه به عنوان یکی از مهمترین اقدامات خبرداد و اظهار داشت: این پروژه با نصب سامانه سرعت سنج، افزایش دوربین های نظارتی و دوربین های پلاک خوان با اعتبار ۶ میلیارد تومان نیزدرهفته دولت به بهره برداری می رسد.

جشن صد سالگی شهرداری فیروز کوه برگزار می شود

رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: جشن صد سالگی شهرداری شهر فیروزکوه را با کمک فرهیختگان، فعالان برگزار خواهیم کرد و با هدف افزایش نشاط اجتماعی و شهروندی دبیرخانه جشنواره صد سالگی شهرداری فیروزکوه فعالیت خود را به زودی آغاز می کند.

محمد رضا شهرآشوب توضیح داد: برپایی موکب در مناسبت های مختلف و اجرای برنامه ها و جشنواره های فرهنگی برای افزایش نشاط عمومی نظیر شب های فیروزه ای، جشن عید ولایت، جشن وحدت، جشن عید غدیرخم تاکنون با اسقبال خوب شهروندان برگزار شده است.

۱۲ طرح عمرانی و خدماتی در فیروزکوه به بهره برداری می‌رسد

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی، سقف نوری میدان راه آهن تا معلم، المان های نوروزی و مناسبتی، دروازه حرم، المان های میادین، المان ابتدای پل معبر ۱۸ متری، ترمیم المان های شهری و نورپردازی آنها اجرایی شده است.

رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر فیروزکوه خاطر نشان کرد:بسیاری از پرونده های حقوقی شهرداری تعیین تکلیف شد و برای حفظ حقوق شهروندان و شهرداری با استفاده از مشاوران حقوقی مجرب، رفع مشکلات و پرونده های حقوقی در جریان قرار گرفت و در بسیاری از پرونده ها آراء صادر شد تا مطالبات شهرداری اخذ شود.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال، در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha