۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85576014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۹۹ قطعه سکه طلای تقلبی در اردبیل کشف شد

۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبر: 85576014
۷۹۹ قطعه سکه طلای تقلبی در اردبیل کشف شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۷۹۹ قطعه سکه طلای تقلبی قبل از ورود به چرخه بازار در شهر اردبیل خبر داد.

سردار جواد تقوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در تداوم اجرای طرح عملیاتی مبارزه با اخلال گران بازار ارز، سکه و طلا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات جامع، از فعالیت مجرمانه فردی در رابطه با تهیه و توزیع سکه های طلای تقلبی اطمینان حاصل کردند.

وی اظهار کرد: ماموران پس از انجام هماهنگی های لازم قضایی، با اشرافیت اطلاعاتی و در عملیات هوشمندانه پلیسی این فرد مجرم و متخلف را دستگیر و موفق به کشف و ضبط ۷۹۹ قطعه سکه طلای تقلبی قبل از ورود به چرخه بازار در شهر اردبیل شدند.

وی بیان کرد: با کشف این تعداد سکه طلای تقلبی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل از ۳۲۹ میلیارد ریال کلاهبرداری از مردم و طلافروشان پیشگیری و جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه ای دستگیر شده با تشکیل پرونده و صدور قرار قانونی روانه زندان شد تا در مراجع قضایی به پرونده آن رسیدگی شود.

سردار تقوی از شهروندان خواست تا برای خرید طلا حتما به مراکز مطمئن مراجعه و حتی الامکان از اصلی بودن آن ها اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن های ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ به پلیس اعلام و گزارش کنند.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار جمعیت و با ۱۲ شهرستان در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha