۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۵۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85576151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان قهرمان مسابقات لیگ دسته ۲ بدمینتون کشور شد

۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۵۸
کد خبر: 85576151
زنجان قهرمان مسابقات لیگ دسته ۲ بدمینتون کشور شد

زنجان - ایرنا -رییس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: پس از ۲ روز رقابت، زنجان قهرمان مسابقات لیگ دسته ۲ بدمینتون کشور شد.

غلامرضا باقری شامگاه پنجشنبه در اختتامیه رقابت های بدمینتون قهرمانی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری رقابت‌های لیگ دسته ۲ بدمینتون کشور در استان زنجان افزود: رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته ۲ بدمینتون کشوری آقایان به میزبانی زنجان در روزهای ۳۱ مردادماه و یکم شهریور برگزار شد.

وی افزود: بعد از ۲ روز رقابت، چهار تیم از استان‌های گرگان، زنجان، تهران و قزوین در سالن شهید دستغیب مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد شهرستان زنجان این دوره از مسابقات نیز قهرمانان خود را شناخت.

رییس هیات بدمینتون استان زنجان ادامه داد: با برگزاری ۴۵ بازی شامل بازی های یک نفره و ۲ نفره، در نهایت تیم بدمینتون درخشان زنجان به مقام قهرمانی رسید.

این مسوول ورزشی ادامه داد: تیم‌های آتش نشانی تهران و آکادمی روشن قزوین نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند و به لیگ دسته یک بدمینتون کشور صعود کردند.

اهدای مدال ها و هدایای این دوره از مسابقات با حضور مسوولان اداره کل ورزش استان زنجان، استاد محمود انصاری نماینده فدراسیون بدمینتون کشور برگزار شد.

پیش از این نیز تیم زنجان قهرمان لیگ دسته ۲ بدمینتون بانوان کشور به میزبانی این شهر شد.

این رقابت های ورزشی از ۲۹ مردادماه به مدت ۲ روز با حضور تیم هایی از مازندران، زنجان و تهران در سالن شهید دستغیب برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha