۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85570833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان از مسابقات بدمینتون دسته دو کشور میزبانی می‌کند

زنجان - ایرنا - رئیس هیات بدمینتون زنجان گفت: این استان از مرحله نهایی مسابقات لیگ بدمینتون دسته دو باشگاه‌های کشور میزبانی می‌کند.

غلامرضا باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات لیگ دسته دو بدمینتون کشور بانوان و آقایان با حضور چهار تیم از سراسر کشور به میزبانی شهرستان زنجان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تیم های شرکت کننده در این رقابتها روزهای ۲۹ و ۳۰ مردادماه در بخش بانوان و روزهای ۳۱ مرداد و یک شهریور در بخش آقایان در سالن تخصصی شهید دستغیب مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد به مصاف هم خواهند رفت.

باقری افزود:پیش از این نیز مسابقات لیگ دسته دو بدمینتون کشور در بخش آقایان با حضور ۱۲ تیم از سراسر کشور به میزبانی زنجان طی روزهای چهارم و پنجم مردادماه در زنجان برگزار شد که نقش موثری در رشد و توسعه این رشته و شناسایی استعدادهای این رشته در استان داشت.

وی با اشاره به افتخارات ورزشی کسب شده در این رشته،‌ گفت: تیم ملی بدمینتون نوجوانان ایران امسال برای سومین دوره پیاپی با سرمربیگری من توانست مقتدرانه قهرمان مسابقات آسیای میانه شود.

باقری افزود: این افتخارات در سایه توجه به ورزش رده های پایه،‌ برگزاری منظم اردوها و استعدادیابی به دست آمده است که باید در سطح استان زنجان نیز تداوم یابد.

این مسوول در ادامه با اشاره به اعزام تیم‌های آقایان و بانوان بدمینتون استان به مسابقات رنکینگ کشوری سطح ۲، گفت: این مسابقات در ۲ بخش یک نفره و ۲ نفره برگزار شد و امیدواریم شاهد درخشش ورزشکاران استان در رقابت های آتی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha