۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۵۳
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85576250
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر راه و شهرسازی: چهار خطه کردن محور اهواز - خرمشهر اولویت وزارت راه است

آبادان - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: چهار خطه کردن محور اهواز به خرمشهر که مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی است در اولویت این وزارتخانه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرزانه صادق مالواجرد پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: جاده اهواز به خرمشهر ۱۱۰ کیلومتر بوده که اجرای چهار خطه کردن آن قدم مثبتی برای تردد زوار و کشت و صنعت‌های موجود در منطقه است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: چهار بانده کردن محور اهواز - خرمشهر از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است تا کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر شرایط برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی ایجاد شود.

وی افزود: تردد زائران در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه روان است، تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مرتبط خدمت رسانی به زائران است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: البته ایرادات و کمبودهایی وجود داشت که در تلاش هستیم برای اربعین سال آینده این مشکلات را رفع کنیم تا تردد زائران تسهیل گردد.

وی با اشاره به کمبود اتوبوس در مرزهای کشور گفت: با توجه به موج بازگشت زائران از زیارت عتبات عالیات کمبود اتوبوس در برخی از مرزهای هشت گانه گزارش شد که برای سال آینده طوری برنامه روزی خواهد شد تا فشار ناوگان بر شهرهای مرزی نباشد.

صادق مالواجرد بیان کرد: امروز تفاهمی با وزرای نفت، صمت و معاون اول رییس جمهور ایجاد شد که برای چند روز پایانی سفر، وسایل ایاب و ذهاب تامین گردد تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار در مرزهای خوزستان مناسب است و البته باید خدمات بیشتری به زوار ارائه شود که در سال‌های آتی به کمک دولت و مجلس، این مسیر تداوم خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه با استقبال معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان وارد این استان شد.

بازدید از زیرساخت‌های اربعین در چذابه و شلمچه از جمله برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان بود.

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خوزستان از وضعیت تردد زوار اربعین در مسیرهای منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه، بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha