۲ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۲۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85576350
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج پروژه ورزشی هفته دولت در کردستان بهره‌برداری می‌شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از بهره برداری از پنج طرح ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان خبر داد. 

به گزارش ایرنا، آمنه غلام ویسی شامگاه پنجشنبه در دیدار مسئول تربیت بدنی سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: استخر سرپوشیده جانبازان و معلولین مجموعه ۲۲ گولان شهر سنندج پس از سال ها تعطیلی و عدم استفاده بازسازی شد و اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی اعتبار هزینه شده برای تعمیرات اساسی، بهینه سازی و تجهیز سیستم گرمایشی و موتورخانه این استخر را ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مجموعه هفته دولت بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: زمین چمن مصنوعی روستای شیخ جعفر در شهرستان قروه، زمین چمن مصنوعی روستای سرا در سقز، زمین چمن مصنوعی روستای بالک در شهرستان مریوان با ۴۰ میلیارد ریال هزینه، از جمله پروژه‌هایی است که هفته دولت بهره‌برداری می شود.

پنج پروژه ورزشی هفته دولت در کردستان بهره‌برداری می‌شود

غلام ویسی ادامه داد: ویژه برنامه های مختلفی برای این هفته از سوی دستگاه ورزش و جوانان استان در نظر گرفته شده که بهره برداری از پروژه های ورزشی بخشی از این برنامه ها است.

وی تاکید کرد: رویکرد وزارت ورزش و جوانان در راستای توزیع عادلانه امکانات و سرانه ورزشی در مناطق مختلف روستایی و شهری است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان همچنین از افتتاح و بهره برداری پروژه ورزشی زمین روباز گلف با کمک سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد و گفت: برای ساخت و تکمیل این پروژه ورزشی که زمین آن از طریق اداره کل ورزش و جوانان کردستان و در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج تامین شده ۱۵ میلیارد ریال از منابع و سرمایه بخش خصوصی هزینه شده است.

مسئول تربیت بدنی سپاه بیت المقدس کردستان هم گفت: در راستای کمک به توسعه و پیشرفت ورزش استان از تمامی ظرفیت‌های موجود در ورزش سپاه و بسیج استفاده خواهد شد.

صید محمدی افزود: ساخت ۱۰ سالن ورزشی فوتسال(۹ دی) و احداث و راه‌اندازی ۷۹ سالن صالحین با مساحت هرکدام ۴۲۰ متر مختص ورزش‌های رزمی و والیبال در سطح استان از اقدامات شاخص نهاد بسیج در جهت توسعه سرانه فضای ورزشی استان بوده است.

وی همچنین پرورش ورزشکاران نونهال در رشته های مختلف ورزشی در پایگاه های استعدادیابی بسیج و اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی بسیج کشور از دیگر فعالیت های مهم سازمان بسیج در زمینه توسعه ورزش استان عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha