۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85576366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حادثه رانندگی در مشگین شهر هفت مصدوم برجا گذاشت

۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85576366
حادثه رانندگی در مشگین شهر هفت مصدوم برجا گذاشت

اردبیل - ایرنا - حادثه رانندگی و برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده مشگین شهر _ اردبیل هفت نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل روز جمعه به نقل از فوریت های پزشکی شهرستان مشگین شهر اعلام کرد: این تصادف طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف یک دستگاه ایسوز با ۲ دستگاه خودرو برلیانس و پژو ۴۰۵ روی پل ورودی مشگین شهر به این مرکز اعلام شد.

بر اساس این گزارش ، امدادگران اورژانس مشگین شهر بلافاصله با آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
این تصادف فوتی نداشت ولی هفت نفر از سرنشینان سه خودرو به دلیل‌ شدت جراحات وارده مصدوم شده بودند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی مشگین شهر و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان ولیعصر مشگین شهر منتقل شدند.

مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

جاده‌های شمالی استان اردبیل یکی از پرحادثه‌ترین راه‌های ارتباطی استان به شمار می‌روند. تصادفات رانندگی در این جاده‌ها همچنان قربانی گرفته و بیش از ۷۰ درصد جان‌باختگان استان را به خود اختصاص داده است.

آخرین آمارهای ارائه شده حکایت از این دارد که همچنان بیشترین قربانیان سوانح رانندگی در اردبیل به جاده‌هایی مربوط است که از اردبیل آغاز و با گذر از شهرستان مشگین‌شهر تا منطقه مغان در شمال امتداد می‌یابد و این مسیر بیشترین سهم از تلفات جاده‌ای استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha