فرماندار ری: با وجود بحران‌آفرینی دشمنان، خللی در راه خدمت‌رسانی به مردم وارد نشده است

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با وجود اینکه دشمنان انقلاب اسلامی بحران‌های زیادی را طی سالهای گذشته برای کشور ایجاد کرده‌اند، اما هیچ خللی در روند ارائه خدمت به مردم اتفاق نیفتاده است.

به گزارش ایرنا، مهدی باب الحوائجی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با بیان اینکه دو رئیس‌جمهوری شهید ما (شهید رجایی و شهید رئیسی) در بالاترین رتبه و سطح اجرایی کشور قرار داشتند، تصریح کرد: علت محبوبیت این دو رئیس جمهور شاخص ها و ویژگی هایی بود که ما مسئولین مکلف و موظفیم که این شاخص ها، الگوها و مدل ها را به عنوان رسم الخط اجرایی و عملیاتی خود در خدمت مردم به کار گیریم.

وی افزود: هر دو عزیز بزرگوار ما دو شاخصه مهم و اساسی دستورالعمل اجرایی و مدیریتی و عملیاتی امیرالمومنین (ع) را سرلوحه خود قرار داده بودند که اول؛ اخلاص در عمل و دوم توسل به ذات مقدس اهل بیت بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مردم داری و برنامه ریزی در راستای شناخت مشکلات مسائل مردم و همچنین اولویت سنجی از وظایف مسئولین دولت است.

او با بیان اینکه در آستانه هفته دولت و ایام شهادت شهید رجایی و شهید باهنر و شهدای دولت قرار داریم گفت: این ایام برای ما و مردم خوب ایران یادآور سختی ها و مشکلاتی است که دشمنان این انقلاب از ابتدای قیام امام خمینی(ره) برای این حرکت خدایی به وجود آورده اند.

فرماندار ری: با وجود بحران‌آفرینی دشمنان، خللی در راه خدمت‌رسانی به مردم وارد نشده است


مسئولین باید توجه داشته باشند که حتما و یقینا این دو ویژگی الهی در حل مشکلات مردم برای مسئولین برکاتی خواهد داشت. قطعا اگر کمک خداوند نباشد مشکلات مردم حل نمی شود ...

باب الحوائجی در ادامه افزود: مسئولین با برنامه ریزی های دقیق و اولویت سنجی و شناخت مشکلات مردم درصدد پیگیری و حل مسائل و مشکلات باید قدم بردارند. مسئولین ما مردم داری و مردم مداری و در راستای مردم بودن راباید سرلوحه ی خود قراردهند و بامردم نشست و برخاست کنند و صادقانه با مردم صحبت کنند.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha