اعزام هواپیمای پاکستان به ایران برای انتقال پیکر قربانیان حادثه اتوبوس در یزد

اسلام‌آباد- ایرنا- هواپیمای سی-۱۳۰ پاکستان برای انتقال پیکر قربانیان حادثه واژگونی اتوبوس زائران این کشور در یزد، به جمهوری اسلامی ایران اعزام می‌شود.

محمد مدثر تیپو سفیر پاکستان در ایران که هم اکنون برای پیگیری آخرین وضعیت حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران پاکستانی در شهر یزد به سر می‌برد امروز (جمعه) طی‌ گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت که یک فروند هواپیمای اختصاصی از پاکستان به ایران اعزام می‌شود.

وی از دیدارهای خود با مسئولان استان یزد خبر داد و ضمن قدردانی از مساعدت‌های طرف ایرانی و همکاری شایسته نهادهای ذیربط در هر دو کشور، اظهار داشت: برای انتقال پیکر قربانیان حادثه اتوبوس یک فروند هواپیمای نظامی سی-۱۳۰ پاکستان به شهر یزد اعزام می‌شود.

سفیر پاکستان در ایران گفت: هواپیمای اختصاصی عصر امروز وارد یزد می شود و تمامی هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده است. قرار است مراسم ویژه‌ای نیز در فرودگاه یزد برای ادای احترام به قربانیان حادثه اتوبوس با حضور مسئولان دو کشور برگزار شود.

حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی به مقصد عراق سه‌شنبه شب گذشته در دهستان دهشیر تفت یزد به فوت ۲۸ نفر و زخمی شدن ۲۳ نفر دیگر منجر شد؛ مصدومان در چهار مرکز درمانی استان یزد بستری شدند.

تمامی متوفیان این حادثه شناسایی و با حضور کاردار سفارت پاکستان احراز هویت شدند.

سناتور محمد اسحاق دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان از همکاری مسئولان جمهوری اسلامی ایران در رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران پاکستانی و کمک‌های فوری به آنان قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha