۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85576596
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه چهارباغ: مجلس همراهی خود را با دولت نشان داد

کرج - ایرنا -امام جمعه شهرستان چهارباغ استان البرز گفت: مجلس شورای اسلامی با رای موافق به وزرای پیشنهادی رییس جمهور، همراهی و وفاق خود را به دولت نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام" مهدی دربانی" در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان چهارباغ افزود: عده‌ای در ماجرای رای اعتماد مجلس به دولت برای دفاع از خود از رهبر معظم انقلاب هزینه کردند.

وی با اشاره به اهمیت معنوی وسیاسی پیاده روی اربعین بیان کرد: رسانه‌های بیگانه می‌خواهند اربعین را در سکوت خبری فرو ببرند اما نمی‌توانند آن را انکار کنند چرا که اربعین مقدمه‌ای برای سازماندهی یاوران امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام دربانی با اشاره به اینکه اربعین تمرین انصارالمهدی (عج) است، افزود: یکی از مهمترین اتفاقاتی که در اربعین رخ می‌دهد دشمن‌شناسی است.

امام جمعه چهارباغ اظهار کرد: دشمن می‌داند که با پر رنگ شدن اربعین بی‌آبرو شدن و نقشه‌های آن نقش بر آب می‌شود.

وی با اشاره به شبهه افکنی عده‌ای برای عدم حضور زائران در عراق به واسطه دفاع مقدس، تصریح کرد: جوان‌های ایرانی خون دادند تا راه اربعین باز شود.

حجت الاسلام دربانی در بخش دیگری با تبریک آغاز هفته دولت گفت: شهید رجایی یک الگوی خدمتی برای مردم بود.

امام جمعه چهارباغ افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی شهیدآیت الله رییسی را رجایی دوم دانستند و در بیان شباهت‌های آن‌ها از واژه الگو استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه به فکر محرومان بودن مربو به زمان و مکان خاصی نیست، اظهار کرد: متاسفانه برخی مسوولان در فاصله جابجایی دولت‌ها کم کاری می‌کنند.

حجت الاسلام دربانی اضافه کرد: حقوقی که مسوولی می‌گیرد و کار نمی‌کند حرام است، برخی به دنبال لابی‌گری و پست‌های جدید بوده و مسوولیت را به‌امان خدا رها کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha