رای اعتماد کامل مجلس به کابینه دولت چهاردهم نمادی بر وجود وفاق است

ساوه - ایرنا - امام جمعه موقت ساوه گفت: رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمام کابینه دولت چهاردهم نمادی برای وجود وفاق و همدلی ۲ قوه و پیشاهنگی برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد سبزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی از ۲ هفته پیش در جلسات فشرده صلاحیت وزاری پیشنهادی را بررسی کرد اظهار کرد: در نتیجه این بررسی ها تمام وزاری پیشنهادی رای اعتماد نمایندگان را جلب کردند و باید با وفاق و بدور از هر عذری تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری انجام دهند.

وی افزود: غالب کابینه نیروهای کار آمد هستند و فضای داخلی کشور به سمتی است که وجود گسل‌ها و گسست‌ها، مسائل بین المللی و مساله خون خواهی شهید هنیه ایجاب می کرد که دولت، مجلس و سایر ارکان نظام جمهوری اسلامی با وفاق و همدلی کارها را پیش ببرند که رای اعتماد توانست این مهم را تحکیم و تقویت کند.

حجت السلام سبزی همچنین در خصوص چرایی رای اعتماد به کابینه هم گفت که برخی از وزرای پیشنهادی از دیدگاه نمایندگان خط انقلاب مشکلاتی داشتند که اما نباید فراموش کرد که مجلس شورای اسلامی متشکل سلایق مختلف است و این افراد با کمترین آرا اعتماد نمایندگان مردم را جلب کرده اند و باید بیش از گذشته در مسیر تحقق اهداف نظام تلاش خود را نشان دهند.

شهید رئیسی برترین الگوی مدیریتی است

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطرها شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی اظهار کرد: همه شهدا الگویی برای موفقیت هستند اما شهید رئیسی با توجه به اخلاص عمل در مسیر انقلاب و نظام یکی از برترین الگوها برای مدیریت دولت اسلامی در عصر حاضر است.

وی با اشاره به اینکه در دوران خدمت این شهید، خدمات قابل توجهی در نقاط مختلف کشور انجام شد افزود: اجرای طرح های مختلف حوزه درمان، راه، تصویب اعتبار و تز سرگیری عملیات اجرایی انتقال آب به ساوه و شروع ایجاد زیرساخت ها برای تعییر تعرفه برق ساوه به گرمسیری از جمله اقداماتی و مطالبه هایی است که در دولت شهید جمهور در این شهرستان انجام شده است.

جواب رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند

حجت الاسلام سبزی با اشاره به تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مرکز ستم دیده غزه گفت: هم اکنون لایه های امنیتی این رژیم در هم ریخته جبهه مقاومت با رهبری ایران مجددا با عزمی راسخ پاسخ این جنابت ها را خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha