۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۴۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85576807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشور: زیرساخت‌ها در مرزهای اربعین افزایش یافته است

آبادان - ایرنا - وزیر کشور گفت: زیرساخت‌ها در مرزهای هشت گانه اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسکندر مومنی روز جمعه در بازدید از مرز شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: زیرساخت‌ها نسبت به سال‌های قبل در مرزهای هشت گانه کشور بهتر شده و تفاوت نیز بسیار محسوس است.

وی افزود: در اربعین همه دستگاه‌ها پای کار و در حال خدمت رسانی به زائران حسینی هستند.

وی یادآور شد: با وجود گرمای بیش از حد هوا استقبال بسیار خوبی از سوی زائران اربعین حسینی از بزرگترین کنگره جهان اسلام شده است.

وزیر کشور گفت: شور و شوق حسینی بین زائران و خدمت گذاران موج می‌زند و گرمای هوا هم مانع این حرکت عظیم نیست.

مومنی بیان کرد: شرایط پارکینگ‌ها، مواکب، زیرساخت‌ها و خدمات رسانی در مرز شلمچه و دیگر مرزها مطلوب است و این مهم باعث تسهیل‌در تردد زوار شده است.

وی ادامه داد: با تمهیدات صورت گرفته خروج زائران از مرزها به راحتی در حال انجام است و ایستگاهی زائران در گیت‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

مومنی با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای برای زائران گفت: با تمهیداتی که پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و نیروهای امنیتی اندیشیده‌اند ترافیک در مرزهای هشت گانه کشور نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته است.

وی افزود: با تلاش و زحماتی که نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین همکاری طرف عراقی، امنیت در ایران و عراق برای زائران فراهم است.

وزیر کشور اظهار کرد: همکاری زائران اربعین حسینی در ایجاد امنیت و کاهش ترافیک باعث شده است امسال عبور و مرور بسیار روان و بدون مشکل باشد.

اسکندر مومنی امروز به منظور بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه از طریق فرودگاه آبادان و با استقبال استاندار خوزستان وارد این استان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha