۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۱۸
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85576888
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذا و آب بین زائران اربعین توسط شرکت گاز ایلام

ایلام- ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع گاز ایلام گفت: ۲۰۰ هزار پرس غذا و آب خنک توسط ایستگاه صلواتی شرکت توزیع گاز استان بین زائران اربعین توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود کشاورز جمعه شب در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه استان در محل موکب شرکت گاز واقع در سه راهی جندالله اظهار کرد: ایستگاه صلواتی این شرکت ۳۰ هزار پرس غذا، ۲۰ هزار پرس صبحانه و ۱۵۰ هزار بطری آب معدنی خنک بین زائران توزیع کرده است.

وی افزود: ایستگاه صلواتی شرکت توزیع گاز استان از ۲۴ مردادماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا پنجم شهریورماه این خدمات ادامه دارد.

کشاورز یادآور شد: ۱۰۰ هزار بطری آب از سوی ایستگاه صلواتی این شرکت به ستاد اربعین استان جهت توزیع در بین مواکب و زائران تحویل شد.

توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذا و آب بین زائران اربعین توسط شرکت گاز ایلام

وی بیان کرد: ایستگاه صلواتی شرکت گاز استان به عنوان معین شهرستان ملکشاهی در سه راهی جندالله که یکی از توقفگاه های اصلی زائران اربعین است، استقرار دارد و ۲۴ ساعته به زائران خدمات رسانی می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تاکید کرد: قبل از اربعین زیرساخت های حوزه گاز مربوط به مواکب و دیگر اماکن خدمات رسان به زائران توسط مهندسان و کارشناسان این شرکت انجام شد تا در ایام اربعین گاز پایدار در اختیار مواکب و آشپزخانه ها و دیگر اماکن مرتبط با اربعین قرار داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سه راهی جندالله در حدفاصل بین ایلام و مهران یکی از نقاط پرتردد و مسیر مواصلاتی مهم استان منتهی به مهران است که این ایام حجم اصلی تردد و توقف خودروهای زائران و راهیان نور در این نقطه صورت می گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha