جابجایی زوار اربعین در پایانه برکت مهران با یک هزار و ۴۸۸ دستگاه اتوبوس

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: تا کنون یک هزار و ۴۸۸ اتوبوس بین‌شهری برای جابجایی و انتقال زوار اربعین حسینی به نقاط مختلف کشور از پایانه برکت(شهید رئیسی) خارج شده است.

به گزارش ایرنا، " سعید هژبری" روز شنبه در جریان بازدید از پایانه برکت( شهید رئیسی) برکت در مرز مهران، اظهار کرد: یک هزار و 488 دستگاه اتوبوس از پایانه برکت حدود ۴۵ هزار نفر از زائران را به مقصد محل سکونتشان در اقصی نقاط کشور انتقال دادند.

وی افزود: هم اکنون ۴۵۴ دستگاه اتوبوس در پایانه مسافری برکت( شهید رئیسی) برای انتقال زائران با نرخ‌های مصوب مستقر بوده و کار انتقال زائران حسینی به صورت روان و بدون مشکل در این پایانه در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: از زائران عزیز تقاضا داریم با نیروهای راهداری و ناوگان حمل و نقل در فرآیند حمل و نقل و مسافرگیری همکاری لازم را داشته باشند تا تردد آنها با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.

پایانه برکت(شهید رئیسی) برکت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پایانه‌های مسافربری کشور، با توسعه سایبان‌ها، احداث حسینیه و نمازخانه، تقویت سیستم سرمایشی و خنک‌کننده، استقرار مرکز درمانی تأمین اجتماعی و احداث سرویس بهداشتی ۹۰ چشمه‌ای و... دارای شرایط بسیار مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته برای ارائه خدمت به زائران است.

به گزارش ایرنا، مرز مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

اربعین پارسال بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha