بهره‌برداری از ۶۲ طرح راهداری در سیستان و بلوچستان 

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از بهره برداری۶۲ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتباری بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال گرامیداشت هفته دولت سالجاری در این استان خبر داد.

ایوب کرد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روکش آسفالت مسیرهای اصلی و فرعی روستایی، ساخت پل و ابنیه فنی و راه‌های روستایی از مهمترین طرح‌های هفته دولت در سیستان و بلوچستان را تشکیل می‌دهند که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی و رضایتمندی کاربران جاده‌ای خواهد داشت.
وی با بیان اینکه فرسودگی و عمر بالای ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان که هر سال در طرح‌ های مختلف بویژه زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد از دغدغه‌های اصلی راهداران این اداره کل در مسیر خدمت‌رسانی بهتر به مردم است، اظهارکرد: همزمان با هفته دولت تعدادی از ماشین آلات راهداری استان که بازسازی آنها به اتمام رسیده به بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: نصب حفاظ میانی بتنی (نیوجرسی) و فلزی جدید در راه‌های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای از دیگر طرح‌های هفته دولت این اداره کل را شامل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش این اداره‌کل با توجه به افزایش مناسب اعتبارات استانی و ملی در سه سال اخیر در استان تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی با هدف بهبود کیفیت راه‌های ارتباطی و افزایش ایمنی سفر کابران جاده‌ای است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha