۳ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۴
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85577062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسب ۲ مدال طلای ورزشکاران خراسان جنوبی در مسابقات پرورش اندام

بیرجند - ایرنا - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: در بیست و سومین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی، ۲ ورزشکار استان موفق به کسب مدال طلا شدند.

مجتبی فرهادپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی مسابقات جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی اراک برگزار شد و متین سیروسی در رشته فیزیک ماسکولار مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: بیست و سومین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی در روزهای ۳۱ مرداد تا ۲ شهریور در شهر اراک برگزار شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی اظهار کرد: متین سیروسی به عنوان قهرمان و اوورال آسیا قرقیزستان ۲۰۲۲، لبنان ۲۰۲۳ و قهرمان جهان اسپانیا ۲۰۲۳ توانست در این مسابقات چهارمین مدال طلای خود را کسب کند.

وی ادامه داد: در این دور از مسابقات محمدمهدی شفیعی در رده نوجوانان در رشته فیزیک موفق به کسب مدال نقره، احسان خزاعی پنجم بادی کلاسیک بزرگسالان، امیرحسین پردل چهارم بیلدینگ جوانان و امیرحسین سبزه‌کار چهارم بادی کلاسیک و کسب طلای گیمز کلاسیک جوانان شدند.

فرهادپور تصریح کرد: نفرات برتر این رویداد در تمامی رده‌های سنی با نظر کمیته فنی برای شرکت در هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان که در روزهای دوم تا هفتم مهرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود، انتخاب می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha