عراقچی: با تامین منافع ملی از محور مقاومت حمایت می‌کنیم

شهرری- ایرنا - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ما با هماهنگی نیروهای مسلح امنیت و منافع ملی کشور را تامین و از مقاومت حمایت کامل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عباس عراقچی روز شنبه در حاشیه دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در جمع خبرنگاران تصریح کرد: پیوند با محور مقاومت پیوندی بنیادی است و از محور مقاومت حمایت کامل می کنیم.

عراقچی: با تامین منافع ملی از محور مقاومت حمایت خواهیم کرد

عراقچی با تاکید بر اهمیت مقاومت تصریح کرد: ما از محور مقاومت و مردم مظلوم غزه حمایت کامل خواهیم کرد.عملیات وعده صادق، مصداقی از پیوند میدان و دیپلماسی بود که شهید امیر عبداللهیان سعی در تحقق آن کرد.

وی خاطرنشان کرد: وعده صادق علاوه بر پاسخی قاطع، از گسترش جنگ در منطقه جلوگیری کرد.امروز نیز همینگونه خواهد بود. ما با هماهنگی نیروهای مسلح، امنیت و منافع ملی کشور را تامین خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه افزود: بر خود واجب دانستم قبل از ورود به دفترم در وزارت امور خارجه بر مزار شهید امیر عبداللهیان حاضر شوم تا تجدید عهدی با ایشان داشته باشم.

عراقچی در پایان افزود: امید است با عنایت خدا در مسیر حق گام برداریم و امنیت و منافع ملی و مسیر خود را تحت تدابیر مقام معظم رهبری طی کنیم.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha