۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85577441
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کوهنورد مهابادی به اردوی تیم ملی دعوت شد

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷
کد خبر: 85577441
کوهنورد مهابادی به اردوی تیم ملی دعوت شد

مهاباد- ایرنا- سرپرست اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «محسن رزمگه» کوهنورد اهل این شهرستان به اردوی تیم ملی کوه‌نوردی جهت اعزام به قله کازبک کشور گرجستان دعوت شد.

نوروز علیمردان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محسن رزمگه به‌عنوان منتخب آذربایجان غربی پس از طی چند مرحله اردو جهت شرکت در اردوی تیم ملی امید دعوت شده است.

وی اضافه کرد: قله کازبک در شمال شرق گرجستان و در نزدیکی مرز روسیه واقع شده و با ارتفاع پنج هزار و ۴۷ متر به اورست کوچک معروف است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: علیرضا رمضان‌زاده از استان اصفهان، حامد زهدی غلامی، صالح بیات، جمشید نوروزی و حسین کرمی از همدان، عرفان محشور و محمد سعید کاکایی از کرمانشاه، محسن رزمگه از آذربایجان غربی، میلاد زارع کهگیلویه و بویراحمد، رضا رضا نصب، رؤیا پورشیرازی، مرضیه ساعدی و طلا کیخواه از خراسان رضوی، علیرضا پرهیزگار و نرگس نوایی از لرستان، فرشته سبزعلی از فارس و نرگس اسماعیلی از چهارمحال و بختیاری، ۱۷ عضو تیم ملی کوهنوردی امید هستند.

علیمردان افزود: کوهنوردی یکی از رشته های پرطرفدار ورزشی در شهرستان مهاباد به شمار می رود و هیات کوهنوردی این شهرستان نیز یکی از فعالترین هیات های کوهنوردی آذربایجان غربی است.

شهرستان ۲۶۰ هزار نفری مهاباد دارای ۱۰ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha