مراسم پیاده‌روی «دلدادگان حسینی» در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین با نام «دلدادگان حسینی» در شهر کرمانشاه با حضور عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) فردا یکشنبه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی عبدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه تحت عنوان «دلدادگان حسینی» افزود: این مراسم ساعت ۹ صبح روز اربعین (چهارم شهریور) از میدان آزادی کرمانشاه آغاز و به سمت مزار شهدا ادامه پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: شعار مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در سال جاری «طریق‌الاقصی» اعلام‌شده چرا که باید در این پیاده‌روی رنگ و بوی حمایت از مردم مظلوم غزه نشان داده شود تا همه عالم بدانند سرزمین غزه و فلسطین تنها نیست و کربلای واقعی امروز سرزمین فلسطین است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در طول برگزاری این مراسم آیین های عزاداری نیز برگزار می‌شود گفت: برگزاری قرائت زیارت اربعین، مداحی و اقامه نماز جماعت ظهر اربعین از برنامه‌های پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه خواهد بود.

حجت الاسلام عبدی با دعوت از عموم مردم کرمانشاه برای حضور پرشور در راهپیمایی جاماندگان اربعین، تاکید کرد: در طول مسیر مواکب مختلفی نیز دایر خواهد شد تا به شرکت کنندگان در این مراسم خدمات لازم را ارایه دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha