محدودیت‌های ترافیکی مراسم جاماندگان اربعین در کرمان اعلام شد

کرمان- ایرنا- به مناسبت برگزاری آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، محدودیت‌های ترافیکی مسیر این رویداد معنوی در شهرهای کرمان و سیرجان اعلام شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، همزمان با اربعین حسینی در روز یکشنبه چهارم شهریورماه و به منظور برگزاری مطلوب آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در کرمان و شهرستان سیرجان یک سری محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

براساس این اطلاعیه پلیس طی امروز، در این راستا جاده کرمان-جوپار و برعکس،از ساعت چهار صبح تا پایان مراسم مسدود است، همچنین جاده ماهان- جوپار از ورودی میدان ساعت از سمت باغ شاهزاده از ساعت چهار صبح مسدود می شود و رانندگان می بایست برای تردد از مسیر جایگزین جاده هفت باغ و کرمان- ماهان(جاده قدیم ) تردد کنند.

طبق این اطلاعیه، همچنین تردد وسایل نقلیه از سمت جوپار و سه راهی بافت به طرف کرمان و باچرعکس(به استثنای خودروهای امدادی، خدماتی و اتوبوس‌هایی که برای حمل زائران در نظر گرفته شده‌اند)، ممنوع است و مسیر فوق صرفاً برای حرکت پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی اختصاص یافته است.

جاده بافت به کرمان از سمت شهر نگار به سمت بهرامجرد نیز مسدود و مسیر جایگزین از سمت نگار به باغین و کرمان است.

طبق این اطلاعیه، کمربندی جنوبی شهر کرمان از سمت باغین به سمت جوپار و ماهان نیز مسدود و مسیر جایگزین جاده تهران، کمربندی بلوار امام، میدان سرآسیاب و مسیر کرمان- ماهان(جاده قدیم) در نظر گرفته شده است.

محدودیت‌ها در سیرجان

مسیر پیاده روی اربعین در شهرستان سیرجان نیز از میدان امام علی (ع)تا امام زاده علی (ع)از ساعت چهار صبح مسدود خواهد بود و خودروهایی که قصد تردد از سمت سیرجان به سمت شهرستان بافت دارند می بایست از سمت جاده سیرجان-بندرعباس(روستای اکبرآباد)تردد کنند.

همچنین مسیر رفت از میدان امام علی(ع)به سمت نجف شهر برای تردد تمامی وسایل نقلیه مسدود خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha