افزایش دامنه سامانه‌های هوشمند جهاد دانشگاهی شریف در حوزه نرم‌افزارهای پزشکی

تهران- ایرنا- اداره کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با افزایش دامنه سامانه‌های الکترونیک و هوشمند سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در آزمون‌های فرایندهای چرخه عمر نرم‌افزارهای وسایل پزشکی مطابق با استاندارد ICE62202 موافقت کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، با استناد به ماده ۲۲ آئین‌نامه تاسیس و تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های مجاز و همکار کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی به موجب این پروانه به آزمایشگاه همکار «سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف» اجازه داده شده است که در حوزه دامنه و عملکرد تایید شده فعالیت کند.

آزمایشگاه همکار سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در سال گذشته نیز توانسته بود دامنه آزمون‌های سازگاری الکترومغناطیسی تجهیزات الکترونیکی پزشکی مطابق با استانداردIEC60601-1-2 را از این اداره کل کسب کند.

سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، آزمون‌های «سازگاری الکترومغناظیسی محصولات الکتریکی و الکترونیکی»، «معیار مصرف انرژی»، «ایمنی تجهیزات فناوری اطلاعات» و «کیفیت عملکرد سیستم‌های نظارت تصویری» را نیز ارائه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha