تفاهم‌نامه ساخت ۱۰۰ کلاس درس جدید در کهگیلویه و بویراحمد امضا شد

گچساران- ایرنا- مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با بنیاد علمی و آموزشی قلم چی گفت: ۱۰۰ کلاس درس از سوی این نهاد آموزشی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

سیدرضا حسینی نیک روز شنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس این تفاهم نامه این تعداد کلاس ها در قالب مدارس (۲،۳،۴) کلاسه در مناطق مختلف استان اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در استان منعقد شده است.

حسینی نیک تصریح کرد: بر اساس این موافقت نامه ساخت این تعداد کلاس درس باید در مدت سه ماه با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۱ فضای آموزشی و فرهنگی در قالب ۱۷۳ کلاس درس با اعتباری بیش از چهار هزار میلیارد ریال تا مهر امسال در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

تفاهم‌نامه ساخت ۱۰۰ کلاس درس جدید در کهگیلویه و بویراحمد

حسینی نیک ابراز کرد: زیربنای این طرح ها را ۱۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع است و بیش از ۹۰ درصد طرح های آماده بهره برداری، خیری یا مشارکتی هستند.

وی ادامه داد: تجهیز مدارس تحویلی به آموزش و پرورش بر اساس نیازمندی‌های صورت‌گرفته نیز در حال انجام است.

حسینی نیک اظهار کرد: تمام مدارس کانکسی، اعم از کانکس های بدون معارض و دارای معارض، تا مهر ۱۴۰۳ با اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال جمع آوری خواهند شد.

در ۲ سال گذشته ۴۹۳ کلاس درس در مناطق مختلف استان با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال تعمیر شده اند.

خیر و نیکوکار کشور حاج کاظم قلم چی هزینه ساخت این تعداد کلاس درس را در کهگیلویه و بویراحمد برعهده گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha