۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85577737
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۵۵ طرح عمرانی در نهاوند افتتاح می‌شود

همدان-ایرنا- فرماندار نهاوند گفت: ۵۵ طرح عمرانی با اعتبار سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ضرغام احمدوند روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح‌ها در بخش آموزشی، کشاورزی، مسکن و بهسازی روستایی به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: هفته دولت بزرگترین فرصت برای ارائه خدمات دولت به مردم است که مدیران باید از آن بیشترین استفاده را ببرند.

فرماندار نهاوند با یادآوری خدمات دولت شهید رییسی طی سه سال گذشته گفت: در طول سه سال و نیم گذشته اقدامات راه گشایی در بخش‌های مختلف این شهرستان صورت گرفت و ادبیات رییس جمهور به خادم جمهور تغییر یافت.

احمدوند با برشمردن بخش‌هایی از خدمات دولت اظهار کرد: طی این مدت در حوزه راه، ۱۲ کیلومتر راه روستایی، ۱۵ کیلومتر نیوجرسی گذاری، ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت و هزار و ۲۰۰ کیلومتر خط کشی جاده‌ای در مسیرهای اصلی و فرعی این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: نهاوند در بخش کشاورزی پتانسیل بالایی دارد که طی سه سال و نیم گذشته میزان جوجه‌ریزی از ۲ میلیون به چهار میلیون قطعه رسیده و همچنین در زمینه تولید ماهی از سه هزار تن در سال به چهار هزار تن رسیده است.

فرماندار شهرستان نهاوند اظهار کرد: هفت هزار شغل طی سه سال و نیم گذشته در نهاوند ایجاد شده و تسهیلات بانکی نیز به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال برای ۷۰۰ نفر پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، به گفته استاندار همدان هزار و ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده شده است که ۹۷۱ پروژه افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۱۲۱ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

از تعداد ۹۷۱ پروژه قابل افتتاح در سطح استان، ۸۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۴۸ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال و ۱۴۷ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۳۸ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که جمع کل اعتبار هزینه‌شده ۸۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است.

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۱۹۰ هزار نفر در ۱۰۵ کیلومتری جنوب استان همدان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha