۵۷ پروژه عمرانی در بخش کن تهران آماده بهره‌برداری است

تهران بزرگ - ایرنا - بخشدار کن با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی با آغاز هفته دولت گفت: ۵۷ پروژه مهم عمرانی با اعتباری بیش از ۸۷۳ میلیارد ریال در ایام هفته دولت در این بخش افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، مرتضی محمدنژاد عصر شنبه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت به دولتمردان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید رئیسی با اشاره به آماده افتتاح شدن برخی از پروژه‌های عمرانی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۵۷ پروژه مهم عمرانی در روستاهای بخش کن کلنگ‌زنی و اکنون به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید.

۵۷ پروژه عمرانی در بخش کن تهران آماده بهره‌برداری است

وی با قدردانی از دهیاران و همراهی شوراهای اسلامی روستاهای تابعه اظهار کرد: این پروژه‌های عمرانی با اعتباری بیش از ۸۷۳ میلیارد ریال کار اجرایی خود را به اتمام رسانده و اکنون آماده افتتاح است.
بخشدار کن با اشاره به اهمیت هماهنگی پروژه‌های تعریف شده با توجه به نیاز مردم در منطقه ادامه داد: پروژه‌های عمرانی براساس تامین و بهبود سرانه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و آموزشی تعریف و اولویت بندی شده و کار خود را آغاز کرده و اکنون برای بهره‌برداری مردم در هفته دولت افتتاح می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha