بهره برداری از ۲پروژه آبرسانی در شهرستان قیر و کارزین فارس

شیراز-ایرنا-در دومین روز از هفته دولت، ۲پروژه آبرسانی روستایی با صرف اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در شهرستان قیروکارزین استان فارس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب فارس در آیین ویزه بهره برداری این پروژه‌های آبرسانی گفت: شرکت آبفا فارس در هفته دولت امسال این توفیق را دارد تا به منظور گرامیداشت هفته خدمات دولت و یاد و خاطر دولتمردان شهید رجایی و باهنر، ۶۴ پروژه آب و فاضلاب شامل ۵۸ پروژه آبرسانی شهری و روستایی و ۶ پروژه بزرگ فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۸۲۷ میلیارد تومان را به بهره‌برداری برساند.

علی شبانی با بیان اینکه ۳۰ شهر و ۲۵۰ روستای استان از مزایای این پروژه‌ها بهره مند می‌شوند، اظهار کرد: پروژه آبرسانی به روستای علی آباد قیروکارزین شامل اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال از خط انتقال آب لارستان به روستای علی آباد که با صرف اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اجرا شد و به بهره‌برداری رسیده و همچنین پروژه آبرسانی به مجموعه روستایی کماسیج شامل اجرای هفت هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال آب که با اعتباری برابر با ۵۰ میلیارد ریال اجرا شده نیز در ردیف همین پروژه‌ها هستند.

اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در مراسم گشایش این پروژه‌ها عملکرد آبرسانی به مناطق کمتر برخوردار را مبین خدمت‌رسانی بی منت در نظام اسلامی دانست.

شهرستان قیر و کارزین به مرکزیت شهر قیر در فاصله ۲۱۸ کیلومتری جنوب شیراز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha