۴۸ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در تربت جام افتتاح شد

مشهد- ایرنا- فرماندار تربت جام گفت: ۴۸ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر چهار هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسید.

حسین جمشیدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح ۲ مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت و همچنین بهره برداری از زیر ساختها و فضاهای ورزشی از جمله سالن ورزشی چند منظوره شهر تربت جام از جمله مهم ترین طرح های افتتاح شده است.

وی ادامه داد: بهره برداری از مبلمان و آسفالت معابر شهری، ساخت مدرسه ۶ کلاسه در "نیل شهر" و تکمیل زیر ساختهای آب و برق و توسعه معابر روستایی از دیگر طرح هایی است که طی سه سال اخیر در شهرستان انجام شده و اکنون به ثمر نشسته است.

فرماندار تربت جام گفت: یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و همچنین شهید خدمت آیت الله رئیسی را در این ایام گرامی می داریم و به همین مناسبت ۳۲ برنامه فرهنگی، علمی و مسابقه و همچنین بازدید از خانواده معظم شهدا در دستور کار مسوولان شهرستان قرار گرفته است.

شهرستان مرزی تربت‌جام با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت تلفیقی شیعه و سنی در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و از شرق با کشور افغانستان هم مرز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha