۲۰۰ طرح عمرانی و فرهنگی در تربت جام آماده بهره‌برداری است

مشهد-ایرنا- فرماندار تربت جام گفت: ۲۰۰ طرح عمرانی، فرهنگی و یادواره شهدا همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان آماده بهره برداری است.

حسین جمشیدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد طرح، ۷۶ مورد بهره برداری از طرح های عمرانی در حوزه آب، برق، گاز، بهداشت، مبلمان شهری و توسعه فضای ورزشی است.

وی اعتبار صرف شده برای اجرای طرح های عمرانی را ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: پنج طرح از این تعداد مربوط به بخش خصوصی است که برای اجرای آنها ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار تربت جام ضمن دعوت از مردم این شهرستان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: این راهپیمایی باشکوه امسال در شهرهای تربت جام، احمدآباد صولت، نصرآباد، نیل‌شهر، سمیع‌آباد و چهار روستا برگزار می شود.

جمشیدی افزود: همچنین مردم این شهرستان با حضور ۲۷ نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد خود را برای مشارکت پرشور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده می کنند.

شهرستان مرزی تربت‌جام با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت تلفیقی شیعه و سنی در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و از شرق با کشور افغانستان هم مرز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha