۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 85578151
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخاب یک ایرانی به عنوان دبیرکل کنفدراسیون بولز آسیا-اقیانوسیه

تهران- ایرنا- در جریان مجمع عمومی و انتخابات کنفدراسیون بولز آسیا-اقیانوسیه، جاسم منوچهری به عنوان دبیرکل این کنفدراسیون انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی و انتخابات کنفدراسیون بولز آسیا-اقیانوسیه به صورت برخط و با حضور روسای فدراسیون‌های ملی عضو، رئیس استرالیایی کنفدراسیون قاره کهن و همچنین رئیس فدراسیون جهانی تشکیل شد.

در جریان این مجمع، جاسم منوچهری بنیان‌گذار و رئیس انجمن بولز و پتانک ایران با اکثریت آراء به عنوان دبیرکل این کنفدراسیون انتخاب شد تا یک کرسی مهم و اثرگذار بین‌المللی برای کشورمان بدست آید.

فدراسیون جهانی بولز به عنوان یک ورزش عضو خانواده المپیک، جزو ۲۶ فدراسیون بین‌المللی مؤسس گایسف در سال ۱۹۶۷ بوده و با ایفای نقشی برجسته در جنبش المپیک، از سال ۱۹۸۶ میلادی به عضویت کمیته بین‌المللی المپیک (آی. او. سی) و اریسف درآمده است.

این رشته همچنین جزو برنامه اصلی رویدادهای چند ورزشی مهمی چون بازی‌های رسمی شورای المپیک آسیا، بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، بازی‌های جهانی ورزشی، ورلد گیمز و ... محسوب می‌شود.‌

گفتنی است، انجمن بولز و پتانک ایران به ریاست جاسم منوچهری علاوه بر کسب ده‌ها دستاورد بین‌المللی در بعد قهرمانی و مدال‌آوری، در حال حاضر دارای ۱۱ کرسی اثرگذار قاره‌ای و جهانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha