۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 2330
کد خبر: 85578166
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تعلیق پروازهای شرکت هواپیمایی اردن به بیروت

۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۸
کد خبر: 85578166
تعلیق پروازهای شرکت هواپیمایی اردن به بیروت

تهران-ایرنا- شرکت هواپیمایی پادشاهی اردن امروز (یکشنبه) اعلام کرد که به دلیل شرایط پرتنش کنونی، این شرکت پروازهایش به بیروت را به حالت تعلیق در آورده است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز نوشت: خبرگزاری دولتی اردن، خبر تعلیق پروازهای شرکت هواپیمایی پادشاهی این کشور را بدون اعلام مدت زمان دقیق تعلیق این پروازها اعلام کرد.

رویترز نوشت مقامات به این خبرگزاری گفته اند که اختلالی در حریم هوایی اردن وجود ندارد.

این خبرگزاری افزود: حزب الله لبنان در ساعات اولیه روز یکشنبه به تلافی ترور فواد شکور فرمانده ارشد این گروه در حمله هوایی رژیم اسرائیل به بیروت در ۳۰ ژوئیه (۹ مرداد) صدها موشک و پهپاد به سمت مواضع این رژیم پرتاب کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که جت های این رژیم اندکی قبل از ارزیابی آن درباره آمادگی حزب الله برای انجام حملات، اهدافی در لبنان را هدف قرارداده اند.

به نوشته رویترز، تازه ترین دور تنش بین رژیم اسرائیل و حزب الله در بحبوحه نگرانی های منطقه ای درباره واکنش گسترده ایران و گروه های متحد آن در منطقه به تلافی ترور (شهید) اسماعیل هنیه رهبرحماس در تهران بروز کرده است.

در همین راستا، مدیریت فرودگاه «بن گوریون» در تل‌آویو نیز اعلام کرد که در سایه تحولات امروز ده‌ها شرکت هواپیمایی پروازها به این فرودگاه را لغو کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان امروز یکشنبه اعلام کرد مرحله نخست پاسخ به ترور فرمانده جهادی ارشد خود با شلیک ۳۲۰ موشک به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی به پایان رسیده است.

در بیانیه حزب الله آمده است: این مرحله شامل هدف قرار دادن پادگان‌ها و مواضع اسرائیلی برای تسهیل عبور پهپادهای تهاجمی به سمت هدف مورد نظرشان در عمق رژیم اشغالگر بود.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha