ماموریت پلیس تهران برای تامین امنیت تا پایان مراسم اربعین ادامه دارد

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده انتظامی پایتخت با تاکید بر حضور عوامل پلیس از دقایق اولیه صبح یکشنبه برای تامین امنیت شرکت‌کنندگان در مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود تا ساعات پایانی شب ماموریت پلیس برای تامین امنیت ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان روز یکشنبه در حاشیه مراسم جاماندگان اربعین تهران افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم امسال نشان داد که مردم با حضور حماسی و برپایی مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) بار دیگر خار چشم دشمنان و خنجری بر قلب آنها هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حضور میلیونی شرکت کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین افزود: از دقایق اولیه صبح امروز عوامل پلیس با استقرار در سطح شهر تهران اقدام به تامین امنیت «بندگان خوب خدا» در مسیرهای راهپیمایی کرده‌اند و با ایجاد محدودیت‌ها تامین امنیت را برعهده دارند؛ پیش بینی می‌شود تا ساعات پایانی شب این ماموریت پلیس در تامین امنیت ادامه داشته باشد.

سردار محمدیان گفت: جمعیت انبوه عزاداران از ساعات اولیه صبح در مراسم اربعین امروز حاضر شدند و گروه گروه مسیر را طی می‌کنند که باعث مسرت است.

به گزارش ایرنا؛ مراسم راهپیمایی اربعین از دقایق اولیه صبح امروز از میدان امام حسین (ع) آغاز شده و تا بارگاه عبدالعظیم حسنی ادامه خواهد داشت.

مراسم راهپیمایی در مسیر اصلی و ۶ مسیر فرعی از ورامین، قرچک، باقرشهر، کهریزک، شمال و جنوب بزرگراه شهید رجایی، سلمان فارسی و چهاردانگه برای این مراسم عظیم در نظر گرفته شده است. در طول مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین بیش از ۲ هزار موکب مردمی برپا شده و خدمات مختلفی به شرکت کنندگان در این همایش عظیم ارائه می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha