ناوگان حمل‌ونقل مسافری چهارمحال و بختیاری ۹ هزار و ۷۰۹ زائر اربعین را جابه‌جا کرد
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند بازگشت زائرین پیاده روی اربعین حسینی از عتبات عالیات گفت: تاکنون ۹ هزار و ۷۰۹ زائر اربعین از سوی ناوگان حمل‌ونقل مسافری استان جابه‌جا شده است.

به‌گزارش ایرنا، روح‌الله غلامی روز دوشنبه در خصوص آخرین تهمیدات لازم برای بازگشت زائرین حماسه پیاده روی اربعین حسینی تاکید کرد: این تعداد زائر از اطریق ۲۲۹ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای این استان جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: ۶۶ درصد زائرین استان که با ناوگان حمل‌ونقل مسافری چهارمحال و بختیاری به عتبات عالیات سفر کرده بودند، به استان بازگشته‌اند.

غلامی تصریح کرد: از ابتدای طرح اربعین امسال پنج هزار و ۲۲۹ زائر با ناوگان حمل‌ونقل مسافری چهارمحال و بختیاری به سمت پایانه‌های مرزی کشور اعزام شد که از این تعداد، تاکنون سه هزار و ۴۸۰ زائر برابر ۶۶ درصد از سوی رانندگان ناوگان حمل‌ونقل مسافری به چهارمحال و بختیاری بازگشته‌اند.

به گزارش ایرنا، پیاده‌روی اربعین سالروز شهادت سید و سالار شهیدان همه ساله در ایام اربعین از سمت نجف‌اشرف تا کربلا با حضور میلیونی زائران و عزاداری حسینی برگزار می‌شود.

برای تردد زائران چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی اربعین ۲ مرز شلمچه و چذابه تعیین شده بود.

از این استان بیش از ۲۶ هزار نفر در حماسه پیاده روی اربعین حسینی به عراق عزیمت کردند که برخی از طریق ناوگاون حمل و نقل عمومی، برخی از زائرین با خودرو شخصی و برخی نیز برای نخستین از طریق حمل و نقل هوایی در عراق حضور یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha