۳۰۰ میلیارد ریال لوازم ضروری زندگی تحویل مددجویان خراسان رضوی شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: لوازم ضروری زندگی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت به مددجویان این نهاد در استان تحویل شد.

رضا سلم آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام شامل کولر، یخچال، ماشین لباسشویی، بخاری، آبگرمکن و غیره است که بر حسب نیاز سنجی انجام شده تهیه و بین مددجویان استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام بیش از چهار هزار و ۳۰۰ قطعه لوازم خانگی است، بیان کرد: این لوازم ضروری زندگی با مشارکت خیرین و نیکوکاران تهیه و بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در خراسان رضوی توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۱۹۳ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در مجموع با ۳۷۰ هزار نفر افراد تحت تکفل مستمری بگیر و یا از سایر خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند.

سلم آبادی تصریح کرد: ۱۲ هزار نفر یتیم و ۳۸ هزار نفر فرزندان محسنین (پدر خانواده در قید حیات است ولی قادر به تامین معیشت آنها نیست) تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی قرار دارند.

۱۴ هزار و ۴۰۰ خانواده تحت پوشش این نهاد که مستعد اشتغال بودند در ۲ سال گذشته با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی خودکفا و از چرخه حمایت خارج شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha