۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۶
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85573288
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۶ درصد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایباد وجوه اولیه خود را واریز کردند

تایباد- ایرنا- فرماندار تایباد گفت: ۸۶ درصد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان وجوه اولیه خود را تکمیل و واریز کرده‌اند.

مهدی شیردل روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی افزود: از ۶ هزار و ۸۸۰ متقاضی این طرح در تایباد ، هزار و ۷۳۳ نفر تایید نهایی شده اند.

وی اظهار کرد: برای طرح نهضت ملی مسکن در تایباد پنج سایت ۲ هزار و ۵۳۴ واحدی، یک سایت ۱۹۰ واحدی، ۲۲ واحد در یک سایت که ساخت آن از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می شود، سایت ۱۸ واحدی و یک سایت ۱۴ واحدی پیش بینی شده است.

فرماندار تایباد با بیان این که همه دستگاههای اجرایی و خدمات رسان باید برای پیشرفت فیزیکی این طرح بزرگ اهتمام ویژه ای داشته باشند گفت: برای هزار و ۴۹۲ متقاضی در بانکهای عامل تشکیل پرونده شده که ۶۲۸ نفر موفق به ثبت قرارداد خود شده اند.

شیردل افزود:اجرای پی ریزی طرح نهضت ملی مسکن تایباد در سطح خراسان رضوی جایگاه خوبی را از آن خود کرده است و تاکنون پی ریزی ۷۴۰ واحد مسکونی انجام شده که این امر رضایتمندی متقاضیان را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای سرعت بخشیدن به مراحل ساخت و ساز این طرح، هزار و ۳۹۹ متقاضی آورده بیش از ۴۰۰ میلیون ریالی خود را تکمیل کرده اند.

فرماندار تایباد گفت: هم اکنون در این طرح ۱۱۳ نفر از خانواده های تحت پوشش بهزیستی و ۶۱ نفر از خانوارهای واجد شرایط در کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد تایید نهایی شده اند.

طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تایباد در پنج سایت و در مجموع به مساحت افزون بر ۴۷ هکتار پیش بینی شده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha