۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85578794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده اهواز در مجلس: فرهنگ سازی در مصرف انرژی نیاز به سرمایه گذاری دارد

اهواز - ایرنا - نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ‌سازی از دیگر ابعاد مدیریت مصرف انرژی است که باید در این حوزه سرمایه گذاری مناسب انجام و مردم به سمت مصرف درست و بهینه هدایت شوند.

محمد امیر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: زندگی در خوزستان بدون برق غیرممکن است از این رو باید تدابیری اندیشیده شود که مردم دچار قطعی برق نشوند.

وی با بیان اینکه با وجود افزایش دما و روزهای گرم مدیریت برق در اهواز مناسب بود و مردم کمتر دچار بی برقی شدند، توضیح داد: ضرورت دارد سرمایه‌گذاری مناسبی در تولید و پایداری برق در خوزستان صورت گیرد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها تکالیف قانونی در تنوع سازی به منابع انرژی خود دارند که هنوز عملیاتی نشده است، گفت: ادارات مکلف به تامین بخشی از انرژی خود از انرژی خورشیدی هستند که این امر هنوز محقق نشده است.

وی افزود: دستگاه‌های صنعتی مثل فولاد خوزستان که به سبب آلایندگی موجب آسیب ترانس‌ها می‌شوند باید با توزیع برق در رفع برخی مشکلات کمک کنند.

امیر اظهارکرد: صنایع باید به سمت خودکفایی در بخش انرژی حرکت کنند تا خدشه‌ای به تولید آن‌ها وارد نشود.

براساس این گزارش، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای بیش از یک میلیون و ۱۱۲ هزار مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha