بهره‌مندی بیش از ۴۲هزار نفر از خدمات امدادی هلال احمر در اربعین

تهران- ایرنا- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به بهرمندی بیش از ۴۲ هزار نفر از خدمات امدادونجات در پوشش امدادی به زائران اربعین حسینی از انجام ۱۰۱ عملیات ترافیکی خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان امداد و نجات، بابک محمودی روز دوشنبه درباره امدادرسانی تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال احمر به زائران اربعین حسینی در قرارگاه های مرزی کشور افزود: ۴۲ هزارو ۲۲۶نفر از 15 مرداد تا امروز دوشنبه پنجم شهریور ۱۴۰۳، از خدمات امدادی هلال‌ احمر بهرمند شدند.

وی افزود: در این مدت ۳۴۳ نفر از این مراجعه کنندگان دچار مصدومیت بودند که ۳۱۰ نفر بیمار پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی انتقال یافتند همچنین ۳۴ نفر فوتی از عراق به قرارگاه‌های مرزی هلال احمر ایران تحویل داده شدند و در این بین ۳۴ نفر نیز در سوانح ترافیکی مصدوم شدند که از این تعداد، ۲۴نفر مصدوم و ۱۰نفر جان‌باختگان با استفاده از تجهیزات ست نجات رها سازی شدند.

محمودی اضافه کرد: ۹هزار و ۴۱۴ نفر از زائران اربعین حسینی توسط نیرو های امدادی جمعیت هلال احمر در محل وقوع حادثه سرپایی درمان شدند همچنین ۱۰۱ مورد عملیات امدادونجات ترافیکی توسط نیرو های هلال احمر به ثبت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha