۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85579090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت دمای ۴۵ درجه در خورموج بوشهر

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85579090
ثبت دمای ۴۵ درجه در خورموج بوشهر

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ۲۴ ساعت گذشته شهرهای خورموج، اهرم برازجان به ترتیب با ۴۵، ۴۴ و ۴۲ سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: دما در شهرهای کنگان، عسلویه، جم نیز به ترتیب ۴۲، ۴۱ و ۴۰ و در گناوه، دیر و خارگ ۳۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد از امروز تا روز پنجشنبه در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی این استان آرام خواهد بود اما از اواخر وقت پنجشنبه و طی روز جمعه با وزش بادهای شدید تا شدید شمالی بر روی دریا و در سطح استان علاوه بر افزایش ارتفاع موج خلیج فارس، در برخی نقاط احتمال ایجاد گرد و خاک محلی و همچنین نفوذ گرد و غبار فرامنطقه ای به استان و روی دریا دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی اظهار کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شرایط جوی استان بوشهر از دوشنبه پایدار می‌شود

روند دمای هوا در استان بوشهر کاهشی شد

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان بوشهر۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‎‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان، مد اول دریا ساعت ۰۰:۲۵ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۸:۱۵، مد دوم ساعت ۱۳:۱۰ و جزر دوم ساعت ۱۷:۴۰ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha