۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85579142
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۸۵ میلیارد ریال طرح زیربنایی در جنوب خراسان‌رضوی به بهره‌برداری رسید

گناباد-ایرنا- ۹ طرح عمرانی و زیربنایی با صرف اعتبار ۳۸۵ میلیارد ریال روز دوشنبه و همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در شهرستان‌های بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از این تعداد پنج طرح گازرسانی و مخابراتی در شهرستان بجستان و چهار طرح برق رسانی، مخابراتی و آموزشی در شهرستان مرزی خواف بهره برداری شده است.

فرماندار بجستان در آیین بهره برداری ز این طرح ها در شهرستان بجستان گفت: طرح های فوق شامل چهار طرح گازرسانی به صنایع با صرف اعتبار پنج میلیارد ریال است.

حسن حیدری گفت: سایت همراه اول روستای کامه شهرستان بجستان هم با صرف اعتبار افزون بر ۵۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از چهار طرح عمرانی در خواف

فرماندار خواف نیز از بهره برداری چهار طرح با صرف اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان مرزی خراسان رضوی خبر داد.

مهدی عباسپور افزود: بهره برداری متمرکز از طرح های برق رسانی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال و طرح های مخابراتی با صرف اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در بخش «جلگه زوزن» خواف از این جمله است.

وی اهدای یک هزار بخاری مخصوص مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را از دیگر طرح‌های روز دوشنبه در شهرستان خواف برشمرد و بیان کرد: برای تامین این بخاری های گازی در مجموع ۱۸۰ میلیارد ریال توسط اداره گاز تامین و پرداخت شده است.

فرماندار خواف ادامه داد: ۲ مرکز خصوصی آموزش فنی و حرفه‌ای هم امروز در شهر «قاسم آباد» از توابع بخش جلگه زوزن این شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

۸۰ طرح در بخش‌های مختلف در هفته دولت در شهرستان مرزی خواف به بهره براری می رسد و عملیات اجرایی هشت طرح آغاز می شود.

برای اجرای طرح‌هایی که هفته دولت در شهرستان خواف به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود، در مجموع ۲ هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

۵۵ طرح نیز در بخشهای کشاورزی، گازرسانی و عمران شهری و روستایی تکمیل و ساخت زیرساختهای مخابراتی،‌ برق رسانی و راه اندازی پنل های خورشیدی با صرف اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در شهرستان بجستان به بهره برداری می رسد.

شهرستان های بجستان و خواف به ترتیب در فاصله ۲۷۸ و ۲۶۸ کیلومتری جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha