۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85376601
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چهار طرح عمرانی در خواف به ثمر نشست

۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۱
کد خبر: 85376601
چهار طرح عمرانی در خواف به ثمر نشست

خواف-ایرنا- همزمان با چهارمین روز از دهه فجر بهره برداری از چهار طرح عمرانی در بخشهای مختلف عصر یکشنبه در شهرستان خواف آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح ها شامل افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر سنگان و بهره برداری همزمان طرح های برق رسانی بخش سنگان، بازسازی و مرمت قنات روستای برآباد و افتتاح مجمع خیران مدرسه ساز بخش سنگان است

فرماندار خواف درآیین افتتاح این طرح ها گفت: برای احداث و بهره برداری از این طرح ها ۶۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مهدی عباسپور افزود: همزمان با ایین های گرامی داشت فجر انقلاب اسلامی در مجموع ۹۸ طرح طی دهه فجر سال جاری در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی و آموزشی در شهرستان خواف به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی ۱۳ طرح آغاز می شود.

وی اعتبار و هزینه اجرای مجموع طرح هایی که در دهه فجر در شهرستان خواف به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود یک هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرحها در بخش های بهداشت و درمان، توسعه عمران شهری و روستایی، خدمات زیربنایی نهضت ملی مسکن و کشاورزی هستند.

وی اضافه کرد از سایر بخشهای طرحهای دهه فجر شهرستان خواف می توان به آموزش و پرورش، گازرسانی به صنایع کوچک، مسکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، ورزش و جوانان و آب‌رسانی اشاره کرد.

شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha