برزگر: مربی مقصر تمام باخت‌ها نیست

تهران- ایرنا- سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: عملکرد کشتی آزاد و فرنگی در المپیک بسیار خوب بود اما نباید کادرفنی را مقصر تمام باخت‌ها معرفی کرد.

منصور برزگر امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص رونمایی از کتاب زندگی‌نامه‌اش اظهار داشت: امروز در مراسمی کتاب زندگی نامه من رونمایی شد، به طور قطع نگارش چنین کتابی می‌تواند الگویی برای جوانان بشود. پیشتر کتاب‌هایی از سوی کمیته ملی المپیک از زندگی‌نامه من نوشته شده بود اما آوردن چنین ریزه‌کاری می‌تواند انگیزه را میان علاقه مندان ایجاد کند.

وی بیان کرد: معتقدم همیشه کتاب خواهد ماند و درس بزرگی برای جوانان است، هنوز سرفصل و اطلاعات دقیقی از این کتاب ندارم اما انتشار آن پس از بررسی کامل صورت خواهد گرفت.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد خاطر نشان کرد: عملکرد کشتی آزاد و فرنگی در المپیک بسیار خوب بود و کادرفنی و ملی‌پوشان برای این موفقیت زحمت زیادی کشیدند. نقطه ضعف‌هایی در رهبری کشتی آزاد وجود داشت که باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد. واکاوی بیشتر آن باید گروهی نظرات خود را ارائه دهند چرا که پرداختن به این موضوع توسط یک نفر بی‌فایده است.

برزگر ادامه داد: تنها می‌توان به تیم خسته نباشید گفت. اگر بخواهیم در کسب نشان طلا، کوچ تیم را مقصر بدانیم به طور قطع این موضوع اشتباه است چرا که برای موفقیت یک تیم بدنسازی، تغذیه و ... نقش به سزایی دارند. در یک سال اخیر دقیق‌تر به مسائل فنی بررسی کنیم که چرا در فینال به راحتی فتیله بارانداز شدیم.

برزگر: مربی مقصر تمام باخت‌ها نیست

وی در پاسخ به این سوال که بازگشت پژمان درستکار را در تیم ملی چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: در این خصوص نظر خاصی ندارم و باید رییس فدراسیون پاسخگو باشند. با توجه به اینکه درستکار سه سال تیم را در اختیار داشت به نظرم بهتر بود که تا المپیک هدایت تیم را برعهده او می‌گذاشتیم تا نتیجه خود را بگیرد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد عملکرد کیومرث هاشمی در زمان ریاست در وزارت ورزش و جوانان را مثبت دانست و ادامه داد: من به کشتی کاری ندارم اما هاشمی یکی از بهترین وزرای ورزش بود که توانست در طول مدت حضورش آرامش و صفا را در کشور ایجاد کند. خوشحالم از اینکه احمد دنیا مالی این سمت را عهده دار شد اما نتیجه کارش را باید بعد از المپیک ۲۰۲۸ ارزیابی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha