برزگر: درستکار باید تا المپیک می‌ماند

۳ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۱
کد خبر: 85362866
برزگر: درستکار باید تا المپیک می‌ماند

تهران - ایرنا - سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد درباره کنار رفتن پژمان درستکار و انتخاب محسن کاوه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، گفت: متاسفم. درستکار باید می‌ماند تا نتیجه‌اش در المپیک مشخص شود.

به گزارش ایرنا، مراسم ضیافت سده المپیک صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران آغاز شد.

در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از مدال‌آوران ادوار المپیک (۱۹۴۸ لندن _ ۲۰۲۰ توکیو) و اهدای نشان افتخار به آنان از تنها صدای ماندگار جهان پهلوان غلامرضا تختی (یادگاری و امانت استاد بهمنش) و موسیقی المپیک ساخته استاد انتظامی نیز رونمایی خواهد شد.

منصور برزگر در حاشیه مراسم جشن سده المپیک، درباره حس خود از رونمایی از صدا تختی که قرار است برای اولین پخش شود، گفت: توضیحات کاملی به ما نداده‌اند. برای اینکه جوانان ما الگو داشته باشند بهتر است قبل از مراسم عنوان شود منظورشان از برگزاری این مراسم چیست. از من دعوت شده و با وجودی که خیلی گرفتار بودم آمدیم تا مفید باشیم و راه و رسمی برای جوانان باشد.

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۱۹۷۶ مونترال درباره وضعیت کشتی ایران نیز توضیح داد: همیشه المپیک که می‌شود یاد کشتی می‌افتند که مدال بیاورد. ما ۲ یا ۳ رشته مدال‌آور بیشتر نداریم. متاسفانه ۶ ماه مانده به المپیک یاد این رشته‌ها می‌افتند، در حالی که در جهان ۴ سال برنامه‌ریزی می‌کنند تا در المپیک موفق شوند.

دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۱۹۷۳ تهران تصریح کرد: درباره وضعیت کشتی مثل این است بگوییم پشت این دیوار چه خبر است چرا که من نیستم و از وضعیت تیم خبر ندارم. امیدوارم کشتی در المپیک به موفقیت برسد و نتایج خوبی را کسب کند.

برزگر درباره کنار رفتن پژمان درستکار و انتخاب محسن کاوه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، گفت: متاسفم. درستکار باید می‌ماند تا نتیجه‌اش در المپیک مشخص شود. ما در مسابقات بین‌المللی خیلی‌ها را شکست دادیم اما در المپیک به آن ها باخته‌ایم‌. صحیح نبود در آستانه المپیک این کار انجام شود. اگر می‌خواستند چنین تصمیمی بگیرند باید ۲ سال قبل این کار را انجام می‌دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha